Chybí nám stavovská hrdost?
Při svých letošních návštěvách veletrhů GO - Regiontour v Brně a Holiday World v Praze jsem se mimo jiné zaměřila na různé propagační materiály informačních center v podobě vizitek, plánků, nabídkových letáků či kulturních kalendářů. Není se co divit, vždyť jsme letos v lednu oslavili devět let existence našeho turistického centra. Vzhledem k tomu, že uvažujeme o vydání nových materiálů, chtěla jsem se inspirovat. Nabídka byla přepestrá a mnoho věcí mne zaujalo. Ale co mne nemile překvapilo bylo to, že ani v jednotlivých expozicích, ani v materiálech informačních center jsem nikde neviděla poznámku "Člen Asociace turistických informačních center ČR”.
Platnost obrázku vypršela.
Myslím si, že by si asociace tuto nenápadnou propagaci své činnosti zasloužila a současně bych v tom cítila jistou stavovskou hrdost členů asociace. Když se podíváte na cestovní kanceláře, každá, která je členem Asociace českých cestovních kanceláří a agentur tento fakt na svých materiálech velice zdůrazňuje. Stala se mezi laickou veřejností jakýmsi garantem kvality. Kéž by se brzy i zkratka A. T. I. C. ČR stala známou alespoň mezi veřejností odbornou a časem i zárukou kvalitních služeb pro turisty, kvůli kterým tady všichni jsme. Při distribuci Zpravodaje asociace na Regiontouru v Brně se i mnozí vystavující podivovali nad existencí této asociace.
Simona Sládková, Horažďovice
Diskusní fórum čtenářů
(prozatím žádný názor)
SOUVISEJÍCÍ TISKOVÉ ZPRÁVY A ČLÁNKY
Zveřejněno 15.04.2000